Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2013 19:13 - Отзиви след края на шоуто Raw
Автор: webwwe Категория: Новини   
Прочетен: 434 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.01.2014 20:38


 image

     Традиционно, както след всяко седмично шоу, част от звездите дадоха мнението ис за случилото се в техните мачове. Един от тях тази седмица бе Деймиън Сендау или в този случай Лошият Дядо Коледа. Репортерката го нарече именно Лош Дядо Коледа, след което се засмя, но бе прекъсната от Сендау. "какво му е смешното? Да ме виждаш да се смея?". След това Сендау продължи: "какво следва след Коледа? Нова година. Искам висчки да значт, че след като не успях да проваля Коледа ще сторя това със следващия празник. Нека всички зная, че не съм приключил".
     За разлика от Деймиън Сенда, фанданго бе в коренно различно настроение. Той застана щастлив зад камерите, след като си заслужи правото на мач за интерконтиненталната титла следващата седмица. Танцьорът бе изключително кратък, като първо се разтанцува, а после каза не репортерката, че този танц е бил за нея. След това се върна към въпроса за победата му: "Дами и господа, има нов претендент за интерконтиненталната титла и той е Фааан... дааан... гоо".
     Интервю бе взето и на друг Дядо Коледа - Фоули Коледа. Той се намеси в момента, в който бе избран любимият момент на феновете с белобрадия старец. Те посочиха като любим момента, когато Стив Остин прави зашеметител на Дядо Коледа през 1997 г.  Тогава Фоули Коледа се намеси и взе думата: "Не може да избирате такива моменти. Та аз съм Дядо Коледа, знаете ли колко тежки моменти съм имал тук? Миналата година бях сгазен с кола. Всеки път става нещо с мен в тази компания". След това започна да се смее на всеки един от въпросите, зададени от Джош Матюс. Единственото, което Фоули добави накрая бе "Весела Коледа на всички!".



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: webwwe
Категория: Забавление
Прочетен: 950185
Постинги: 1224
Коментари: 4
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031