Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2014 17:39 - Отзиви след края на платеното шоу Екстремни правила 2014
Автор: webwwe Категория: Новини   
Прочетен: 773 Коментари: 0 Гласове:
0



image
     По традиция част от звездите дадоха своето мнение след ркая на тазгодишния турнир Екстремни правила. Първа бе Пейдж. Тя коментира първия си турнир и първата си защита на титлата. "Тя е най-доминиращата дива в компанията. За мен победата ми над нея е сякаш съм победила Кинг Конг. Казах го на всички, включително и на нея да не ме подценява. Сега съм просто щастлива от успеха".   Още един англичанин, също шампион се спря за коментар. Това бе новият интерконтинентален шампион Уейд Барет. Той заяви: "Четирикратен шампион. Не много могат да се похвалят с това. Казах го от първия ден на турнира - аз ще съм победител. Днес бе ред на Биг И да стане жертва. Нека това е предупреждение за всички".     Пол хейман и Сезаро също бяха щастливи победители на турнира и имаха повод за добри думи. Сезаро каза: "Днес не победих, а двама опоненти. един от тях е специалист в областта на екстремното. Това означава, че не всеки може да спечели. Това пък означава, че аз съм още по-специален, за да го направя".     Напълно очаквано Лана застана зад камерите, заедно с българският представител в кеча Александър Русев. На въпрос защо са посветили мача на руския президент Владимир Путин, Лана заяви: "Както казах Русев вече е част от Русия. Той вече се бие за Русия. Това е".     Победителят в откриващия мач за вечерта Ел тори коментира своята победа, заедно с Матадорите. "Торито знае, че макар и малак, в него има истински гигант и той го доказа тази вечер на турнира" заяви Диего от името на техния талисман. 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: webwwe
Категория: Забавление
Прочетен: 952331
Постинги: 1224
Коментари: 4
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930