Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2014 04:02 - Отзиви след края на шоуто Raw (07.07.2014)
Автор: webwwe Категория: Новини   
Прочетен: 436 Коментари: 0 Гласове:
0



image
     Джери Лоуър бе интервюиран след края на шоуто. Една от причините бе, че преди две години в тази зала той получи удар и почти не загина. "Кралят" заяви: "Щастлив съм, че помня малко неща от тогава и не съм се чувствал зле тогава. Това е нещо почти забравено. Странно ми е дори, когато феновете ми казват, че се радват да ме видят, а аз се чудя за какво говорят. В онази вечер почитахме Пат Патерсън и Брет Харт, а всичко се обърка. Днес обаче нямаше грешка. Посрещнах на ринга Брет Харт и се чувствам добре".     Нямаше как да не бъде попитан за коментар и самият Брет Харт. Той каза: "Това е неповторимо. Имам много история тук, а не всичката е позитивна. Феновете ме обичат и подкрепят и когато съм тук за мен е чест. Да видя колко много знача за тях е неописуемо. Чудех се да се сърдя или да се смея на Деймиън Сендау, но това не се случва за пръв път на мен. Може да съм пенсиониран, но ръката ми е още здрава и Сендау го разбра".     Крис Джерико също бе спрян за коментар. Той победи Миз в първия си мач след завръщането си, а след това имаше конфронтация и с Брей Уайът. "Миз стана голяма звезда, но от толкова дълго бе планирано завръщането ми, че нямаше ка кда стане по-добре. Тогава се появи Брей Уайът. WWE е място за оцеляване. Всеки иска да се бие на ринга и да оцелее. Уайът и семейството му ми напомниха на това. Те имат фенове, но аз също, а те помнят моите успехи. Брей Уайът е опасен и луд. Ако той иска да е луд, Джерико преминава в режим лудост също" заяви Джерико.     Отборните шампиони братята Усо коментираха своята загуба от Ерик Роуан и Люк Харпър. "Аз трябваше да съм на ринга, а брат ми бе туширан. Разбирам това. Не виним никого. Може би с един реванш ще оправим нещата" каза Джей Усо. Брат му пък добави: "Така или иначе най-важното е, че продължаваме да сме отборни шампиони". Съдията на мача пък каза, че осъзнава грешката си, но няма как да върне времето назад и в архива победата остава за Роуан и Харпър.       Шеймъс изрази своето станивище относно новият му противник за титлата на щатите. "Дел Рио е новият претендент номер едно. Не съм фокусиран за този мач. Побеждавал съм го преди. Целя да спечеля интерконтиненталната титла на турнира Бойно поле. Само нея не съм печелил. Защо да не съм като Сина с два трофея около врата ми? Ще бъде страхотно" каза Келтският войн.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: webwwe
Категория: Забавление
Прочетен: 952301
Постинги: 1224
Коментари: 4
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930