Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2014 23:58 - Ники Белла даде интервю за случилото се с нея, сестра й и Стефани МакМеън в шоуто Raw
Автор: webwwe Категория: Новини   
Прочетен: 4100 Коментари: 0 Гласове:
0



image
  Ники Белла даде любопитно интервю днес за сайта на WWE. Тя коментира случилото се в Понеделник в шоуто Raw, когато сестра й Ники бе сред публиката, но Стефани МакМеън се появи и я засипа с обиди, след което й удари шамар и помоли охраната да я изгони от залата. Ето и интервюто с нея.

Как се почувства в Понеделник, виждайки сестра ти в публиката?

  Много развълнувана. След всичко, в което бях замесена от ръководителите на компанията се почувствах много добре да видя сестра ми до мен как ме подкрепя. беше ми по-лесно да се кача на ринга, макар мачът да бе хандикап. Имах убеденост, че всичко може да се подреди. Изобщо не очаквах това, което стана впоследствие.

Какво помисли, когато видя Стефани да утдря сестра ти?

   Много неща. бях шокирана, но и горда, че Бри се опълчи. В крайна сметка тя не работи вече за компанията и това си е проблем между двете. От друга страна обаче аз все още работя тук и това може да ми се отрази зле. Бях много притеснена да отида на тренировка на следващия ден. Чудех се дали въобще ещ ме допуснат в залата докато всичко със Стефани се изясни. Разбрах, че е пусната от ареста към 4 ч. сутринта, но се тревожех дали ще дойде или не. 
   Гордея се със сестра си. Ние се грижим за блзиките си. Даниел Браян е нейн съпруг и тя просто се грижи за семейството си и не мога да я виня за това. Каквото ми се е случило а мен не е по нейна вина. Даниел Браян работи цял живот, за да е на върха. Той не е пожелал да го оперират доброволно. Някой пита ли шефовете дали е правилно да му вземат титлите? Бри просто бе до съпруга си в тежък момент. Това ще нарпавя и аз за Джон Сина ако се наложи. Пак казва, гордея се с нея, но и се притеснявам как ще се отрази това на мен.

И какво смяташ, че може да стане сега?

   Готова съм за най-лошото. Аз съм самотната Белла. Вече нямам семейство тук. Ръководителите могат да обърнат всички срещу мен. Готова съм за всичко през следващите седмици. Единственото, което мога да направя е да се изправя, когато падна. Може да ме повалят и да плача, но отново ще стана. Мога само да съм безстрашна в този момент. 

Какво каза на сетра ти след тази случка?

   С Бри се заяждаме за какво ли не в живота на всеки 10 минути. Имаше момент, в който я подразних, казвайки й, че е дошла да ме подкрепи и си тръгва шамаросана и изгонена. Винаги го има това. В крайна сметка не я вина за нищо. Тя стои зад това, което смята за вярно, а в крайна сметка това е най-важното.



    Очаквайте утре първото интервю на Бри Белла, след като тя напусна компанията преди повече от 2 месеца.



Тагове:   интервю,   wwe,   ники белла,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: webwwe
Категория: Забавление
Прочетен: 957233
Постинги: 1224
Коментари: 4
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930