Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2014 16:44 - Отзиви след края на шоуто Raw (19.05.2014)
Автор: webwwe Категория: Новини   
Прочетен: 334 Коментари: 0 Гласове:
0



image
   Едно от най-любопитните мнения след шоуто бе това на Самър Рей, която изненадващо завръщане и нападна Лейла. "Мнго се радвам да съм тук. Имаш много хубава вратовръзка, Том" заяви дивата, избягвайки въпросите, които й бяха зададени.       Ар-Трут, Ксейвиър Уудс, Камерън и Найоми коментираха техният престой в Англия. "Страхотно е да усетиш атмосферата в различна страна" заяви Камерън. Найоми пък добави: "Цяла седмица сме с Пейдж, която ни развежда навсякъде. Това няма да забравя тук са страхотните пайове. Уудс заяви: "най-приятен ще ми сотане престоят ми с Камерън и Найоми, защото не ги бях виждал от много дълго време".      Друга дива също даде коментар относно представянето й в шоуто. това бе Алиша Фокс, която нанесе първа загуба на Пейд, откакто тя дебютира в компанията. "Този път няма да откачам. Току що победих шампионката на дивите. Това ме прави истинска кралица, като тази на Британия".      Новият претендент за интерконтиненталната титла Роб Ван Дам също бе спрян за интервю. Шесткратният носител на тази титла заяви: "Гледах монитора и очаквах с нетърпение развоя на тези битки. Хората знаят, че РВД се е завърнал, но за да се докаже още по-силно искам да спечеля тази титла. Чувствам се горд, че спечелих за такова време мача си, което ми донесе претендентското място".



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: webwwe
Категория: Забавление
Прочетен: 952687
Постинги: 1224
Коментари: 4
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930