Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2014 20:52 - Отзиви след края на шоуто Raw (25.05.2014)
Автор: webwwe Категория: Новини   
Прочетен: 810 Коментари: 0 Гласове:
0



image
      След края на шоуто интервю бе взето от Адам Роуз, който спечели дебютния си мач. Той каза: "Беше фантастично. Точно това е мястото на Адам Роуз - пред милиони хора. Роуз е звезда. Нямаше какво друго да се случи".      Алиша Фокс отново прикова вниманието на всички. Тя отново загуби срещу Ема, но пък заслужи мач за титлата на дивите, след победа над шампионката Пейдж миналата седмица. Дивата заяви: "Чувствам се на върха на света. Вече чувствам, че имам енергията на шампион. Мисля, че всички искат да съм техен лидер. Мразя хората да ме наричат луда. Тези, които го казват са още по-зле и от мен. Сигурна съм в това".      Шампионката на дивите Пейдж също имаше какво да каже, макар да не беше част от шоуто. "Тя определено е луда. Миналата седмица ме победи и прекрати победната ми серия и то на родна земя. Спечели заслужено, но това не означава, че тази победа и гарантира спечелване на титла. Наистина ще трябва да се постарае, защото нямам намерение да губя трофея си".      Още една дама бе интервюирана. Това бе глания мениджър на Smackdown Вики Гереро, която също имаше какво да сподели. "Много ми е неприятно за това, което се случи с Брад Мадокс" каза през смях Гереро. "Ако той е уволнен, това означава, че мясотот за главен мениджър в Raw е отворено. Брад Мадокс го няма, но Вики Гереро е тук. Няма по-подходящ човек от мен за тази позиция. Очаквам да ме поканят" заяви Вики.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: webwwe
Категория: Забавление
Прочетен: 957044
Постинги: 1224
Коментари: 4
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930