Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2013 14:06 - Отзиви след края на шоуто Raw
Автор: webwwe Категория: Новини   
Прочетен: 623 Коментари: 0 Гласове:
0



 image

     След края на шоуто, както обикновено, част от звездите дадоха мнението си за случилото се в него. Акцентът този път падна изцяло върху присъединяването на Даниел Браян към Семейство Уайът. Си Ем Пънк бе първият, който изказа мнение по този случай. "Помогнах му преди, както и братята Усо му помогнаха, а също и на мен срещу Щит. Понякога колегите ти може да са като семейство, но в крайна сметка трябва да решиш проблемите си сам. Аз се справям сам с проблемите си с Щит. Браян е голям човек, може да прецени сам какво да прави. Знам в сърцето си, че дълбоко в Браян живее един дракон и в един моемнт той ще се пробуди. Призовавам публиката да не спира да крещи "Да" всеки път, когато го види, за да му помогне да се опомни по-бързо".      Същият въпрос бе зададен и на успешно защитилия интерконтиненталната си титла Биг И Лангстън. "Нека аз попитам нещо - колко пъти искат да виждаме Даниел Браян срещу тези трима варвари? Колко пъти хората искат да виждат как Браян лежи безжизнен на ринга в края на Raw или Smackdown? Ако трябва да съм честен не го виня. Изглежда че Семейство Уайът се сдоби с още една брада" заяви Лангстън и напусна зоната за интервюта.         Бродъс Клей също имаше какво да каже по тази тема. "Явно тази вечер е лоша за много хора. Ето какво стана и с мен. Имах лесен мач, а го загубих, заради намесата на Ксавиер Уудс, Камерън и Найоми. Но аз ще се справя с този проблем. Както Семейство Уайът се справя с техните. Толкова пъти го побеждаваха на ринга и пребиваха, че той се присъедини към тях. Уважавам ги. Хората са казали "ако не можеш да надвиеш нещо, стани част от него". Ето че така се плучи и тази вечер.      Малко по-различно се икзака Къртис Аксел, който явно изглеждаше, че не се интересува от тези събития. "Значи всяка седмица Браян е нападан от Семейство Уайът. И сега какво - той се присъединява към тях. Защо да ми пука за тях? те са някакво смешно семейство от цирка. За какво да ми пука за техните проблеми? Единственото което ме интересува са моите лични пролеми и как да ги реша. Надявамсе, че този мой отговор ви удовлетворява, защото нямам какво повече да кажа по този въпрос" заяви видимо ядосаният Аксел, който по-рано загуби в мач срещу Зиглър и изпрати по възможно най-лошия начин годината.  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: webwwe
Категория: Забавление
Прочетен: 957322
Постинги: 1224
Коментари: 4
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930