Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2014 15:33 - Отзиви след края на шоуто Smackdown (23.05.2014)
Автор: webwwe Категория: Новини   
Прочетен: 777 Коментари: 0 Гласове:
0



image
      След края на шоуто коментар даде дебютантът Бо Далас. Той заяви: "Мечтал съм за това цял живот. И сега е реалност и е невероятно, че се случва. беше страхотен мач. Син Кара е страхотен опонент. Раздаде се тотално, но просто не вярваше истински, а това е задължително ако искаш да успееш".      Нямаше как да се пропуснати  двете легенди Джими Нйтхарт и Хълк Хоуган, които бяха специални гости на шоуто. Хоуган заяви: "Чухте л ифеновете в залата? те бяха полудели, точно като едно време. Хълкамания е жива е тук в Британия. След 20 години съм тук и ме посрещат по този начин - беше страхотно" На въпрос какво да очакваме от него в бъдеще, легендата заяви: "Мисля да участвам в прадаването Legend House, където са много мои стари колеги. Сигурен съм, че ще си изкарам приятно там". Джими Найтхарт бе попитан за същото предаване, в което той участва и в ммента: "Страхотно е. Има много забавни моменти и понякога наистина е много смешно. С всички хора се разбирам страхотно" завърши бащата на Наталия.      Едно от най-интересните мнения бе това на Долф Зиглър. Той загуби от Батиста в мач без дисквалификации и не бе в добро настроение. "Да съм честен - незнам защо поисках мач оттози тип. Знам само, че откакто съм в този бизнес се боря само за едно - да съм най-добрия. Миналата седмица Батиста не само ме преби, но и ме унизи и то не по шеговит начин, а по категоиченсилов начин. Тогава осъзнах, че има толкова много в мен, че просто трябва да го докажа. Всеки ден се боря за мястото си тук. Все още се чудя защо писках този мач, но знам, че съм много добър. Исках отмъщение, защото заслужавам да съм най-добрия. Обещал съм на мето семейство, че ще съм най-добрия и ще го докажа. Обещавам ви".



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: webwwe
Категория: Забавление
Прочетен: 957497
Постинги: 1224
Коментари: 4
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930